Przejdź do sekcji:

Zaplanuj szkolenia z OCRG

Fot. Archiwum A. Prończuk-Omiotek

Influencer marketing w praktyce, jak walczyć z hejtem i kryzysem wizerunkowym w internecie i wideomarketing na YouTube – to tematy szkoleń, które już po wakacjach proponuje przedsiębiorcom i instytucjom otoczenia biznesu Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.

Zobacz inne aktualności z katergorii:
Informacja

Poprowadzi je Anna Prończuk-Omiotek, ekspertka m.in. z zakresu marketingu online, organizacji webinarów, wystąpień publicznych, prezentacji czy warsztatów zarządzania zespołem i projektami.

- Uczestnicy zaplanowanych na jesień przez OCRG szkoleń dowiedzą się, dlaczego infulencer marketing opiera się na zaufaniu, jak wykorzystać go do skutecznego budowania marki online, skąd bierze się hejt w internecie i jak radzić sobie z negatywnymi opiniami w sieci – zarówno podczas transmisji na żywo, live’ów, webinarów jak i w postach, a także jak stworzyć kanał na YouTube, który będzie osiągał duże zasięgi i generował wysokie zyski dla firmy – zapowiada Anna Prończuk-Omiotek. – Ta wiedza z pewnością przyda się specjalistom do spraw marketingu oraz firmom, które swoje produkty i usługi oferują klientom docelowym, czyli przedsiębiorstwom działającym w formule B2C.

Szkolenie dotyczące influencer marketingu odbędzie się we wrześniu, a szkolenia „Jak walczyć z hejtem i kryzysem wizerunkowym w internecie” oraz „Videomarketing na YouTube” – w październiku. Każde z nich potrwa siedem godzin.

- Dokładne terminy podamy na naszych profilach w mediach społecznościowych, na Facebooku i LinkedIn – mówi Magdalena Możdżeń, kierownik Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera działającego w OCRG. – Zainteresowanych zachęcamy też do zapisywania się do naszej bazy mailingowej. Każda firma, która zgłosi się do tej bazy, będzie od nas dostawać regularnie informacje o planowanych działaniach.

Aby zapisać się do bazy mailingowej trzeba wysłać zgłoszenie na mail: invest@ocrg.opolskie.pl

- To nasza kolejna seria szkoleń, którą poprowadzi Anna Prończuk-Omiotek. Poprzednie, poświęcone między innymi skutecznej promocji w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn czy Instagram, cieszyły się dużym zainteresowaniem. Postanowiliśmy je więc kontynuować – mówi Tomasz Hanzel, dyrektor podlegającego samorządowi województwa Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki.

Anna Prończuk-Omiotek znana jest w internecie jako AnnaPRO. Jest trenerem Investin, konsultantem marketingowym, mówcą i certyfikowanym trenerem szkoleń online. W branży marketingowej działa od ponad 11 lat. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań marketingowych i tworzyć powtarzalne procesy generowania leadów (głównie w oparciu o webinary i content marketing). Współpracowała m.in. z Allegro, Mercedes-Benz, TEDx, infoShare Academy czy Akademią Leona Koźmińskiego.

Jest autorką kanału na YouTube oraz kursów online. W 2022 r. została wyróżniona na liście TOP Women w eBiznesie w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Kobiety eBiznesu.

Więcej aktualności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.