Niech zbliżające się Święta Bożego Narodzenia będą pełne nadziei i niosą ze sobą ciepło rodzinnych spotkań, wyzwań i wspólnego dzielenia się chwilami szczęścia.
Influencer marketing w praktyce, jak walczyć z hejtem i kryzysem wizerunkowym w internecie i wideomarketing na YouTube – to tematy szkoleń, które już po wakacjach proponuje przedsiębiorcom i instytucjom otoczenia biznesu Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.
Poprowadzi je Anna Prończuk-Omiotek, ekspertka m.in. z zakresu marketingu online, organizacji webinarów, wystąpień publicznych, prezentacji czy warsztatów zarządzania zespołem i projektami.
- Uczestnicy zaplanowanych na jesień przez OCRG szkoleń dowiedzą się, dlaczego infulencer marketing opiera się na zaufaniu, jak wykorzystać go do skutecznego budowania marki online, skąd bierze się hejt w internecie i jak radzić sobie z negatywnymi opiniami w sieci – zarówno podczas transmisji na żywo, live’ów, webinarów jak i w postach, a także jak stworzyć kanał na YouTube, który będzie osiągał duże zasięgi i generował wysokie zyski dla firmy – zapowiada Anna Prończuk-Omiotek. – Ta wiedza z pewnością przyda się specjalistom do spraw marketingu oraz firmom, które swoje produkty i usługi oferują klientom docelowym, czyli przedsiębiorstwom działającym w formule B2C.
Szkolenie dotyczące influencer marketingu odbędzie się we wrześniu, a szkolenia „Jak walczyć z hejtem i kryzysem wizerunkowym w internecie” oraz „Videomarketing na YouTube” – w październiku. Każde z nich potrwa siedem godzin.
- Dokładne terminy podamy na naszych profilach w mediach społecznościowych, na Facebooku i LinkedIn – mówi Magdalena Możdżeń, kierownik Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera działającego w OCRG. – Zainteresowanych zachęcamy też do zapisywania się do naszej bazy mailingowej. Każda firma, która zgłosi się do tej bazy, będzie od nas dostawać regularnie informacje o planowanych działaniach.
Aby zapisać się do bazy mailingowej trzeba wysłać zgłoszenie na mail: invest@ocrg.opolskie.pl
- To nasza kolejna seria szkoleń, którą poprowadzi Anna Prończuk-Omiotek. Poprzednie, poświęcone między innymi skutecznej promocji w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn czy Instagram, cieszyły się dużym zainteresowaniem. Postanowiliśmy je więc kontynuować – mówi Tomasz Hanzel, dyrektor podlegającego samorządowi województwa Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki.
Anna Prończuk-Omiotek znana jest w internecie jako AnnaPRO. Jest trenerem Investin, konsultantem marketingowym, mówcą i certyfikowanym trenerem szkoleń online. W branży marketingowej działa od ponad 11 lat. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań marketingowych i tworzyć powtarzalne procesy generowania leadów (głównie w oparciu o webinary i content marketing). Współpracowała m.in. z Allegro, Mercedes-Benz, TEDx, infoShare Academy czy Akademią Leona Koźmińskiego.
Jest autorką kanału na YouTube oraz kursów online. W 2022 r. została wyróżniona na liście TOP Women w eBiznesie w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Kobiety eBiznesu.