Podczas konferencji podsumowującej projekt "Standardy obsługi inwestora w samorządzie opolskim", która odbyła się w sali im. Orła Białego UMWO, jednostkom samorządu terytorialnego wręczono specjalne certyfikaty.
W ramach projektu, który trwał od 01.09.2019, kadra kierownicza oraz pracownicy merytoryczni JST z województwa opolskiego mieli okazję m.in. wziąć udział w szkoleniach, seminariach i wizytach studyjnych, dzięki którym możliwe było nabycie nowych umiejętności, a następnie wdrożenie ich w poszczególnych samorządach, w celu poprawy jakości obsługi inwestorów. W sumie ze wsparcia skorzystało 41 JST.
Projekt” Standardy obsługi inwestora w samorządzie opolskim” realizowany był przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki na podstawie umowy o dofinansowanie zawartej pomiędzy województwem opolskim a Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji. W biorących w nim udział samorządach (gminy, powiaty) wdrożone lub zmodernizowane zostały procedury współpracy z inwestorem i rozwiązania podnoszące atrakcyjność inwestycyjną samorządów.
Udział w uroczystej konferencji podsumowującej wzięli Szymon Ogłaza, członek Zarządu Województwa Opolskiego, Tomasz Hanzel, dyrektor Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki, Michał Wojczyszyn, z-ca dyrektora OCRG oraz przedstawiciele nagrodzonych jednostek samorządu terytorialnego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
Przeprowadzone działania:
Certyfikaty za dział w szkoleniach/warsztatach otrzymały następuje jednostki samorządowe:
Gminy: Baborów, Biała, Bierawa, Branice, Brzeg, Byczyna, Cisek, Dąbrowa, Dobrodzień, Dobrzeń Wielki, Głubczyce, Gogolin, Gorzów Śląski, Grodków, Izbicko, Kluczbork, Krapkowice, Lewin Brzeski, Łubniany, Nysa, Olesno, Olszanka, Ozimek, Paczków, Pakosławice, Pokój, Popielów, Praszka, Prudnik, Reńska Wieś, Rudniki, Skoroszyce, Strzelce Opolskie, Turawa, Ujazd, Walce, Wołczyn, Zawadzkie
Powiaty: kluczborski, prudnicki, krapkowicki
Wszystkim uczestnikom gratulujemy.