Przejdź do sekcji:

Szkolenie "Asertywność w obsłudze klienta - sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta"

Zobacz inne aktualności z katergorii:
Warsztaty

Szanowni Państwo,

Izba Gospodarcza "Śląsk" zaprasza na szkolenie: 

„Asertywność w obsłudze klienta – sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta


Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do specjalistów, konsultantów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta oraz sprzedaż w firmie. 
Główny nacisk podczas szkolenia zostanie położony na radzenie sobie z obiekcjami klienta i stosowanie asertywnej postawy w trudnych sytuacjach w procesie ich obsługi.

Termin szkolenia:  07.06.2016 r. (wtorek),  godz. 9:00 – 17:00
Miejsce szkolenia: siedziba Izby Gospodarczej "Śląsk", ul. Ozimska 184, Opole
Trener: Dorota Jaworska – 
Coach ACC ICF, praktyk, doradca biznesowy, certyfikowany Trener Biznesu House of Skills, Akredytowany Konsultant Insights Discovery™, członek ICF Polska i ICF Global, członek PTTB. Doświadczony coach i trener biznesu. Specjalizuje się w coachingu biznesowym i komunikacji wewnętrznej. Prowadzi szkolenia w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji, asertywności, autoprezentacji, motywacji, osobistej efektywności pracy, efektywnej organizacji pracy, work-life balance, zarządzania personelem.Na swoim koncie ma ponad 800h szkoleniowych, ponad 600h coachingowyh i ponad 900h doradztwa i 80h eventów.


Program szkolenia:
1. 
Typologia klientów, ich identyfikacja i strategie obsługi
2. Magia pytań otwartych w obsłudze klienta
3. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta
4. Jak asertywnie stawiać granice klientowi – moje koło asertywności
5. Mój plan działania po szkoleniu

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:
• technik i sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
• radzić sobie z emocjami
• skutecznie zadawać pytania otwarte w obsłudze klienta
• nabędą pewności siebie i określą swoje obszary do rozwoju w obszarze obsługi klienta
• identyfikować typy klientów i strategie ich obsługi
• asertywnej postawy w trudnych sytuacjach z klientami (narzekanie, wywieranie wpływu, wyrażanie niezadowolenia itp.)
• budować relacje z klientami

Cele szkolenia:
• nabycie pewności siebie w kontakcie z klientami
• nabycie umiejętności zadawania pytań otwartych w obsłudze klienta
• poznanie metod i technik asertywnej postawy w radzeniu sobie z obiekcjami klienta
• poznanie swoich możliwości i podkreślenie mocnych stron w obsłudze klienta (autoanaliza)
• nabycie umiejętności identyfikowania klientów i stosowania odpowiednich strategii ich obsługi

Cena szkolenia:
240,00 zł brutto za osobę - dla Członków Izby Gospodarczej "Śląsk"
290,00 zł brutto za osobę - dla pozostałych uczestników

W ramach szkolenia Izba zapewnia:
- materiały szkoleniowe
- wyżywienie (obiad oraz przerwy kawowe)
- zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu

Zapisy na szkolenia:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 77 453 84 83.
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres szkolenia@igsilesia.pl
Formularz zgłoszeniowy znajduje się w tutaj.

Więcej aktualności

Ważne
MSG_facebook_strona

V Opolskie Forum MSG - czyli rozwój biznesu za granicą

Informacja
Ważne

Opolski Kongres Kobiet już niebawem !

Informacja
Ważne
ważne informacje

29.03.2024 - NIECZYNNE

Informacja
Ważne
image003

Skuteczna i wydajna gospodarka odpadami tematem spotkania z przedsiębiorcami w kwietniu

Informacja
Ważne
Logo_konkursu

III edycja konkursu "Opolska Firma Przyjazna Cudzoziemcom"

Informacja
Ważne
COIE

Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera certyfikowanym partnerem PAIH

Informacja
Ważne
ekomobilnosc-slider (002)

Ekomobilność w inżynierii ruchu tematem rozważań ekspertów

Informacja
Ważne
DSCF7503

Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera OCRG najlepsze w kraju!

Informacja
Ważne
_mentoring

Jak uczynić biznes bardziej efektywnym? Skorzystaj z wiedzy mistrzów

Informacja
Ważne
5-5-info

DZIAŁANIE 5.5 ADAPTACYJNOŚĆ PRACODAWCÓW I PRACOWNIKÓW - zmiany w regulaminie

Nabór
Ważne
Plakat konferencja Olesno_1 - okładka II

Sztuczna inteligencja w nauce, biznesie i samorządzie tematem konferencji w Oleśnie

Informacja
Ważne
SMEOrigin-WEB

Nabory na zwiększenie konkurencyjność MŚP w sektorze spożywczym w toku

Informacja
Ważne
IMG_2643

Podsumowanie 2023 oraz plany OCRG na najbliższe miesiące

Informacja
Ważne
kk4

Kozły Biznesu 2023 przyznane

Informacja
Ważne
5

Nabór wniosków do działania 5.5. Lista wniosków rekomendowanych do oceny

Informacja
Ważne
webinar

INTERREG - nabory wniosków w 2024 roku

Informacja
Ważne
Podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-Funduszy-Europejskich-na-lata-2021-2027-w-zakresie-informacji-i-promocji

Aktualizacja "Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta FEO2021-2027

Informacja
Ważne
IMG_2046

OCRG gra razem z WOŚP!

Informacja
Ważne
post_facebook

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

Informacja
Ważne
1212_opolskie_wspiera_2022_akcja (1)

Pomagaj lokalnie. Kupuj u swoich.

Informacja

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.