Przejdź do sekcji:

Szkolenie "Asertywność w obsłudze klienta - sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta"

Zobacz inne aktualności z katergorii:
Warsztaty

Szanowni Państwo,

Izba Gospodarcza "Śląsk" zaprasza na szkolenie: 

„Asertywność w obsłudze klienta – sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta


Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do specjalistów, konsultantów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta oraz sprzedaż w firmie. 
Główny nacisk podczas szkolenia zostanie położony na radzenie sobie z obiekcjami klienta i stosowanie asertywnej postawy w trudnych sytuacjach w procesie ich obsługi.

Termin szkolenia:  07.06.2016 r. (wtorek),  godz. 9:00 – 17:00
Miejsce szkolenia: siedziba Izby Gospodarczej "Śląsk", ul. Ozimska 184, Opole
Trener: Dorota Jaworska – 
Coach ACC ICF, praktyk, doradca biznesowy, certyfikowany Trener Biznesu House of Skills, Akredytowany Konsultant Insights Discovery™, członek ICF Polska i ICF Global, członek PTTB. Doświadczony coach i trener biznesu. Specjalizuje się w coachingu biznesowym i komunikacji wewnętrznej. Prowadzi szkolenia w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji, asertywności, autoprezentacji, motywacji, osobistej efektywności pracy, efektywnej organizacji pracy, work-life balance, zarządzania personelem.Na swoim koncie ma ponad 800h szkoleniowych, ponad 600h coachingowyh i ponad 900h doradztwa i 80h eventów.


Program szkolenia:
1. 
Typologia klientów, ich identyfikacja i strategie obsługi
2. Magia pytań otwartych w obsłudze klienta
3. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta
4. Jak asertywnie stawiać granice klientowi – moje koło asertywności
5. Mój plan działania po szkoleniu

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:
• technik i sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
• radzić sobie z emocjami
• skutecznie zadawać pytania otwarte w obsłudze klienta
• nabędą pewności siebie i określą swoje obszary do rozwoju w obszarze obsługi klienta
• identyfikować typy klientów i strategie ich obsługi
• asertywnej postawy w trudnych sytuacjach z klientami (narzekanie, wywieranie wpływu, wyrażanie niezadowolenia itp.)
• budować relacje z klientami

Cele szkolenia:
• nabycie pewności siebie w kontakcie z klientami
• nabycie umiejętności zadawania pytań otwartych w obsłudze klienta
• poznanie metod i technik asertywnej postawy w radzeniu sobie z obiekcjami klienta
• poznanie swoich możliwości i podkreślenie mocnych stron w obsłudze klienta (autoanaliza)
• nabycie umiejętności identyfikowania klientów i stosowania odpowiednich strategii ich obsługi

Cena szkolenia:
240,00 zł brutto za osobę - dla Członków Izby Gospodarczej "Śląsk"
290,00 zł brutto za osobę - dla pozostałych uczestników

W ramach szkolenia Izba zapewnia:
- materiały szkoleniowe
- wyżywienie (obiad oraz przerwy kawowe)
- zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu

Zapisy na szkolenia:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 77 453 84 83.
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres szkolenia@igsilesia.pl
Formularz zgłoszeniowy znajduje się w tutaj.

Więcej aktualności

Ważne
POŻYCZKA Z DOTACJĄ EE I OZE

Energia dla rozwoju MŚP – postaw na efektywność i OZE

Informacja
Ważne
Post na FB - wydłużenie terminu do 31

5.11 Kształcenie Ustawiczne - ważna informacja dla osób z listy rezerwowej

Informacja
Ważne
PHOTO-2025-10-22-14-12-12 (1)

Prezentacja projektu Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Opolskiego 2030 po konsultacjach społecznych

Informacja
Ważne
baner 300 na 600 v03

Fundusze Unijne zmieniają Opolszczyznę

Informacja
Ważne
zdjęcie_1

Bądźmy odważni w budowaniu przyszłości

Informacja
Ważne
KONGRES Facebook (Post)

Rejestracja na IV Regionalny Kongres Gospodarczy - Edukacja i Rozwój

Informacja
Ważne
Opolski Kongres Gospodarczy 2024

Opolskie dla biznesu. Kongres, który inspiruje naukę i biznes

Informacja
Ważne
IMG_1899

Innowacje w opolskich firmach nabierają tempa. 17 milionów złotych na wdrożenie prac badawczo-rozwojowych

Informacja
Ważne
Zrzut-ekranu-2025-10-07-114013

41. Opolskie Targi Konsumpcyjne już niebawem

Informacja
Ważne
333

Opolskie zmienia oblicze rynku dronów eVTOL.

Informacja
Ważne
Zrzut ekranu 2025-09-24 140436

Marszałkowski Budżet Obywatelski

Informacja
Ważne
Opole Meets AI

Sztuczna inteligencja z laboratorium do biznesu

Informacja
Ważne
AnyConv-com-file-11-

Ruszają konsultacje strategii innowacji. Opolanie mogą współdecydować o przyszłości regionu.

Informacja
Ważne
bh_bh-dzialanie511

Lista rankingowa (nabór 01-03 wrzesień 2025) – Działanie 5.11 Kształcenie ustawiczne

Informacja
Ważne
Obraz1

Jak skutecznie budować społeczności energetyczne?

Informacja
Ważne
bh_bh-dzialanie511

Ruszył nabór dla osób bezrobotnych. Nie przegap szansy!

Informacja
Ważne

Komunikat dot. zmian w Regulaminie rekrutacji i udzielania wsparcia z dnia 07.01.2025 r.

Informacja
Ważne
grafika 5

PROJEKT 5.11- NABÓR DLA OSÓB BEZROBOTNYCH ( START 1.09.2025)

Informacja
Ważne
spotkanie w PESA Bydgoszcz

Nowoczesne pociągi PESA napędzają gospodarkę Opolszczyzny

Informacja
Ważne
IMG_8130

Opolskie firmy i Instytucje Otoczenia Biznesu z konkretnym wsparciem. Rozstrzygnięto nabory w ramach programu 1.7 Opolskie Konkurencyjne

Informacja

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.