Przejdź do sekcji:

Szkolenie "Asertywność w obsłudze klienta - sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta"

Zobacz inne aktualności z katergorii:
Warsztaty

Szanowni Państwo,

Izba Gospodarcza "Śląsk" zaprasza na szkolenie: 

„Asertywność w obsłudze klienta – sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta


Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do specjalistów, konsultantów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta oraz sprzedaż w firmie. 
Główny nacisk podczas szkolenia zostanie położony na radzenie sobie z obiekcjami klienta i stosowanie asertywnej postawy w trudnych sytuacjach w procesie ich obsługi.

Termin szkolenia:  07.06.2016 r. (wtorek),  godz. 9:00 – 17:00
Miejsce szkolenia: siedziba Izby Gospodarczej "Śląsk", ul. Ozimska 184, Opole
Trener: Dorota Jaworska – 
Coach ACC ICF, praktyk, doradca biznesowy, certyfikowany Trener Biznesu House of Skills, Akredytowany Konsultant Insights Discovery™, członek ICF Polska i ICF Global, członek PTTB. Doświadczony coach i trener biznesu. Specjalizuje się w coachingu biznesowym i komunikacji wewnętrznej. Prowadzi szkolenia w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji, asertywności, autoprezentacji, motywacji, osobistej efektywności pracy, efektywnej organizacji pracy, work-life balance, zarządzania personelem.Na swoim koncie ma ponad 800h szkoleniowych, ponad 600h coachingowyh i ponad 900h doradztwa i 80h eventów.


Program szkolenia:
1. 
Typologia klientów, ich identyfikacja i strategie obsługi
2. Magia pytań otwartych w obsłudze klienta
3. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta
4. Jak asertywnie stawiać granice klientowi – moje koło asertywności
5. Mój plan działania po szkoleniu

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:
• technik i sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
• radzić sobie z emocjami
• skutecznie zadawać pytania otwarte w obsłudze klienta
• nabędą pewności siebie i określą swoje obszary do rozwoju w obszarze obsługi klienta
• identyfikować typy klientów i strategie ich obsługi
• asertywnej postawy w trudnych sytuacjach z klientami (narzekanie, wywieranie wpływu, wyrażanie niezadowolenia itp.)
• budować relacje z klientami

Cele szkolenia:
• nabycie pewności siebie w kontakcie z klientami
• nabycie umiejętności zadawania pytań otwartych w obsłudze klienta
• poznanie metod i technik asertywnej postawy w radzeniu sobie z obiekcjami klienta
• poznanie swoich możliwości i podkreślenie mocnych stron w obsłudze klienta (autoanaliza)
• nabycie umiejętności identyfikowania klientów i stosowania odpowiednich strategii ich obsługi

Cena szkolenia:
240,00 zł brutto za osobę - dla Członków Izby Gospodarczej "Śląsk"
290,00 zł brutto za osobę - dla pozostałych uczestników

W ramach szkolenia Izba zapewnia:
- materiały szkoleniowe
- wyżywienie (obiad oraz przerwy kawowe)
- zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu

Zapisy na szkolenia:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 77 453 84 83.
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres szkolenia@igsilesia.pl
Formularz zgłoszeniowy znajduje się w tutaj.

Więcej aktualności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.