Szanowni Państwo,
Izba Gospodarcza "Śląsk" zaprasza na szkolenie:
„Asertywność w obsłudze klienta – sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta”
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do specjalistów, konsultantów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta oraz sprzedaż w firmie.
Główny nacisk podczas szkolenia zostanie położony na radzenie sobie z obiekcjami klienta i stosowanie asertywnej postawy w trudnych sytuacjach w procesie ich obsługi.
Termin szkolenia: 07.06.2016 r. (wtorek), godz. 9:00 – 17:00
Miejsce szkolenia: siedziba Izby Gospodarczej "Śląsk", ul. Ozimska 184, Opole
Trener: Dorota Jaworska – Coach ACC ICF, praktyk, doradca biznesowy, certyfikowany Trener Biznesu House of Skills, Akredytowany Konsultant Insights Discovery™, członek ICF Polska i ICF Global, członek PTTB. Doświadczony coach i trener biznesu. Specjalizuje się w coachingu biznesowym i komunikacji wewnętrznej. Prowadzi szkolenia w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji, asertywności, autoprezentacji, motywacji, osobistej efektywności pracy, efektywnej organizacji pracy, work-life balance, zarządzania personelem.Na swoim koncie ma ponad 800h szkoleniowych, ponad 600h coachingowyh i ponad 900h doradztwa i 80h eventów.
Program szkolenia:
1. Typologia klientów, ich identyfikacja i strategie obsługi
2. Magia pytań otwartych w obsłudze klienta
3. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta
4. Jak asertywnie stawiać granice klientowi – moje koło asertywności
5. Mój plan działania po szkoleniu
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:
• technik i sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
• radzić sobie z emocjami
• skutecznie zadawać pytania otwarte w obsłudze klienta
• nabędą pewności siebie i określą swoje obszary do rozwoju w obszarze obsługi klienta
• identyfikować typy klientów i strategie ich obsługi
• asertywnej postawy w trudnych sytuacjach z klientami (narzekanie, wywieranie wpływu, wyrażanie niezadowolenia itp.)
• budować relacje z klientami
Cele szkolenia:
• nabycie pewności siebie w kontakcie z klientami
• nabycie umiejętności zadawania pytań otwartych w obsłudze klienta
• poznanie metod i technik asertywnej postawy w radzeniu sobie z obiekcjami klienta
• poznanie swoich możliwości i podkreślenie mocnych stron w obsłudze klienta (autoanaliza)
• nabycie umiejętności identyfikowania klientów i stosowania odpowiednich strategii ich obsługi
Cena szkolenia:
240,00 zł brutto za osobę - dla Członków Izby Gospodarczej "Śląsk"
290,00 zł brutto za osobę - dla pozostałych uczestników
W ramach szkolenia Izba zapewnia:
- materiały szkoleniowe
- wyżywienie (obiad oraz przerwy kawowe)
- zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu
Zapisy na szkolenia:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 77 453 84 83.
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres szkolenia@igsilesia.pl
Formularz zgłoszeniowy znajduje się w tutaj.