Jak promować Twoją firmę w mediach? Jak rozmawiać z dziennikarzami? Jak opanować kryzys medialny? Odpowiedzi na te pytania padną na konferencji pt. „Kontakty firm z mediami w dobie transformacji cyfrowej. Trendy, wyzwania, perspektywy”. Konferencja odbędzie się 25 września w Kluczborku.
Organizatorem konferencji jest MKS Kluczbork, a jej partnerem podlegające samorządowi województwa Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki (OCRG).
– Na konferencję, w imieniu swoim i organizatorów, zapraszamy przedsiębiorców z województwa opolskiego, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie zainteresować media swoją działalnością, dlaczego warto to robić, jak rozmawiać z dziennikarzami i przedstawiać tematy tak, by wzbudzić ich zainteresowanie – mówi Tomasz Hanzel, dyrektor OCRG.
Konferencję i warsztaty z relacji z mediami poprowadzi Monika Kluf, wieloletnia dziennikarka, obecnie dyplomowany coach, rzecznik prasowy i praktyk PR. Specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji medialnej instytucji publicznych i firm, zarządzaniu kryzysami medialnymi oraz w komunikacji z trudnym klientem. Z jej wiedzy korzystały firmy, instytucje, samorządy, szkoły, placówki medyczne, stowarzyszenia i fundacje.
Konferencja „Kontakty firm z mediami w dobie transformacji cyfrowej. Trendy, wyzwania, perspektywy” odbędzie się 25 września 2021 r. w Kluczborku (Kampusie Sportowo – Rekreacyjnym STOBRAWA, ul. Sportowa 7). Początek – godz. 11.30. Zainteresowani udziałem w tym wydarzeniu przedsiębiorcy mogą zgłaszać się wysyłając maila na adres: biuro@mkskluczbork.pl
Wydarzeniem towarzyszącym konferencji będzie natomiast znany i lubiany Turniej Piłki Nożnej Opolskich Firm o Puchar Marszałka Województwa Opolskiego. Będzie to już siódma edycja tej imprezy. W ubiegłym roku turniej nie odbył się z powodu pandemii. Natomiast dwa lata temu w rywalizacji firm zwyciężyła drużyna firmy Adamietz. Drugie miejsce i srebrne krążki wywalczyli w nim zawodnicy firmy Marcegaglia, a trzecie – firmy Neapco Europe. – Mamy nadzieję, że tegoroczne zmagania piłkarskie będą okazją nie tylko do sportowych emocji, ale też integracji środowiska biznesowego – podkreśla Tomasz Hanzel.