Przejdź do sekcji:

Bądź z mediami za pan brat

file

Jak promować Twoją firmę w mediach? Jak rozmawiać z dziennikarzami? Jak opanować kryzys medialny? Odpowiedzi na te pytania padną na konferencji pt. „Kontakty firm z mediami w dobie transformacji cyfrowej. Trendy, wyzwania, perspektywy”. Konferencja odbędzie się 25 września w Kluczborku.

Zobacz inne aktualności z katergorii:
News

Organizatorem konferencji jest MKS Kluczbork, a jej partnerem podlegające samorządowi województwa Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki (OCRG).

– Na konferencję, w imieniu swoim i organizatorów, zapraszamy przedsiębiorców z województwa opolskiego, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie zainteresować media swoją działalnością, dlaczego warto to robić, jak rozmawiać z dziennikarzami i przedstawiać tematy tak, by wzbudzić ich zainteresowanie – mówi Tomasz Hanzel, dyrektor OCRG.

Konferencję i warsztaty z relacji z mediami poprowadzi Monika Kluf, wieloletnia dziennikarka, obecnie dyplomowany coach, rzecznik prasowy i praktyk PR. Specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji medialnej instytucji publicznych i firm, zarządzaniu kryzysami medialnymi oraz w komunikacji z trudnym klientem. Z jej wiedzy korzystały firmy, instytucje, samorządy, szkoły, placówki medyczne, stowarzyszenia i fundacje.

Konferencja „Kontakty firm z mediami w dobie transformacji cyfrowej. Trendy, wyzwania, perspektywy” odbędzie się 25 września 2021 r. w Kluczborku (Kampusie Sportowo – Rekreacyjnym STOBRAWA, ul. Sportowa 7). Początek – godz. 11.30. Zainteresowani udziałem w tym wydarzeniu przedsiębiorcy mogą zgłaszać się wysyłając maila na adres: biuro@mkskluczbork.pl

Wydarzeniem towarzyszącym konferencji będzie natomiast znany i lubiany Turniej Piłki Nożnej Opolskich Firm o Puchar Marszałka Województwa Opolskiego. Będzie to już siódma edycja tej imprezy. W ubiegłym roku turniej nie odbył się z powodu pandemii. Natomiast dwa lata temu w rywalizacji firm zwyciężyła drużyna firmy Adamietz. Drugie miejsce i srebrne krążki wywalczyli w nim zawodnicy firmy Marcegaglia, a trzecie – firmy Neapco Europe. – Mamy nadzieję, że tegoroczne zmagania piłkarskie będą okazją nie tylko do sportowych emocji, ale też integracji środowiska biznesowego – podkreśla Tomasz Hanzel.

Więcej aktualności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.