Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Już wkrótce nabór na Go to Brand

Nabór
18.01.2017

Od 10 lutego do 13 marca potrwa nabór Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w ramach konkursu na promocję marek Go to Brand. W puli na ten cel dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z całego kraju – w tym Opolszczyzny - jest 200 mln zł.

Z tej puli 20 mln zł zostało zarezerwowano dla firm z woj. mazowieckiego, a 180 mln zł dla przedsiębiorców z pozostałych regionów kraju.

Jak informuje PARP w ogłoszeniu o naborze - dofinansowanie mogą otrzymać firmy realizujące projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych czy w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji dla promowania wyrobów lub usług mających szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Wsparcie w ramach Go to Brand można będzie pozyskać – jak zapisano w ogłoszeniu o konkursie - np. na: koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego na targach czy wystawie; koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy; koszty szkolenia dotyczącego umiędzynarodowienia czy podróży służbowych pracowników firmy uczestniczącej w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych.

Dofinansowane mogą zostać również koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych; koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego; organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie; reklamy w mediach targowych; udziału w seminariach, kongresach i konferencjach; organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej czy koszty informacyjno-promocyjne projektu.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 500 tys. zł, a branżowego programu promocji, branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na rynkach perspektywicznych czy co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na rynkach perspektywicznych - 1 mln zł. Dofinansowanie może wynieść do 50, a nawet do 85 proc. (dla mikroprzedsiębiorstw spoza woj. mazowieckiego).

Wniosek o dofinansowanie trzeba będzie złożyć tylko w wersji elektronicznej za pośrednictwem generatora wniosków dostępnego na stronie internetowej PARP od 10 lutego do 13 marca 2017 r. (do godz. 16.00). Nabór realizowany będzie w ramach działania Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand III Osi priorytetowej. Unijne pieniądze na ten cel zarezerwowane zostały w Programie Operacyjnym Inteligentny Rozwój (POIR).

Więcej na: http://poir.parp.gov.pl/archiwum-wiadomosci/ogloszenie-o-konkursie-na-dofinansowanie-projektow-w-ramach-poddzialania-3-3-3-wsparcie-msp-w-promocji-marek-produktowych-go-to-brand